Benvinguts i benvingudes a tag#joventut, la comunitat de les polítiques de joventut al món local

És tot un plaer donar-vos la benvinguda a aquesta comunitat virtual, a aquest espai de comunicació i treball col·laboratiu de tots i totes els que feu possible les polítiques de joventut als equipaments juvenils, als instituts, als poliesportius, a les places dels nostres municipis..., és a dir allà on són els joves. I on també hi sou vosaltres, regidors i regidores, tècnics i tècniques i dinamitzadors i dinamitzadores juvenils.

See video

La comunitat tag#joventut som un grup amb una pràctica compartida, amb interessos i projectes comuns. Un recurs més de l’Oficina del Pla Jove de la Gerència de Serveis d’Igualtat i Ciutadania de l’Àrea d’Atenció a les Persones de la Diputació de Barcelona.

Posem en marxa la comunitat amb el grup de treball PIDCES, un projecte que compartim 111 municipis, 308 centres de secundària, i més de 100 tècnics i tècniques i també més de 100 dinamitzadors i dinamitzadores juvenils que el fan possible dia a dia als instituts.

I, precisament, aquest coneixement i aquesta experiència de la intervenció diària és la que volem compartir i a la qual volem donar valor a través de la comunitat. Perquè ningú millor que els i les professionals i els i les responsables polítics que esteu als instituts, i als equipaments, i a les places... ningú millor que vosaltres coneix els problemes i les possibles solucions, les iniciatives que funcionen i les eines en les quals cal aprofundir.

Compartir, fer amb els municipis, treballar conjuntament, aprendre de les bones experiències i projectes, ha estat i és una pràctica habitual de l’Oficina del Pla Jove que fa més de 28 anys que està al costat dels i de les professionals i polítics que fan possible les polítiques de joventut als nostres municipis.

Gràcies per compartir amb nosaltres tots aquests projectes i us convido a continuar-ho fent ara amb aquest nou recurs que és la comunitat tag#joventut.

Mireia Solsona

Diputada adjunta d’Igualtat i Ciutadania