Mercat d'Art Jove 2012 a Sant Boi

Durant els dies 6, 7 i 8 de desembre de 2012, en el marc de la Fira de la Puríssima de Sant Boi de Llobregat tindrà lloc la 7a edició del MERCAT D’ART JOVE, organitzat per la regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat.

El Mercat d’Art Jove pretén ser un espai d’iniciació i experimentació artística adreçat a la població juvenil i un aparador de les creacions culturals dels/les joves.

A banda dels tallers, exposicions, instal·lacions,...que s’organitzaran, cal destacar com activitat principal l’espai d’exposició i venda.

Poden participar en aquesta iniciativa els/les joves entre 16 i 30 anys, les persones interessades només han de presentar el full de sol·licitud de l’espai d'exposició i venda acompanyat del DNI/NIE i d’una mostra de la seva obra.

Ja és oberta la convocatòria per a sol·licitar els espais d’exposició i venda. El termini per presentar la sol·licitud  acaba  el 31 d’octubre.

També es pot consultar el blog de la Factoria Jove de Can Massallera: www.joventutsantboi.cat o el web municipal www.santboi.cat

Per qualsevol dubte us podeu posar en contacte amb nosaltres al mail: programadejoventut@santboi.cat