Beques i ajuts adreçats a joves

• Programa de Beques YouthActionNetGlobal

YouthActionNet amb els seus projectes emergents promou el canvi social i connecta als joves emprenedors amb les comunitats locals, amb l’objectiu de desenvolupar una nova generació de ciutadans del món amb consciència social, que creïn un canvi positiu a les seves comunitats, països i el món.

Aquestes beques van adreçades a joves de 18 a 29 anys (1 d’octubre de 2013) fundadors de projectes o bé organitzacions ja existents que estiguin dirigint un projecte dins d’una organització, que tinguin bon nivell d’anglès i que tinguin disponibilitat trobada(amb totes les despeses pagades) a principis d’octubre d’enguany al Brasil.

Data límit: 17 de març de 2013

• Campament Espacial Europeu 2013

El Campament Espacial Europeu és un campament d’estiu que se celebrarà del 23 al 30 de juny a Andøya Rocket Range, Noruega. Es desenvolupa en anglès i va adreçat a estudiants de secundària (de 17 a 20 anys), amb formació en física i matemàtiques, que els interessi l’espai i la ciència. El programa inclou  activitats pràctiques relacionades amb el llançament de cohets, conferències i activitats socials.

Data límit: 1 d’abril de 2013

• Beques Fórmula Santander 2013

El Banco Santander concedeix 100 beques de 5.000€ cadascuna, per a estudiants de les universitats espanyoles amb l’objectiu d’incentivar la mobilitat internacional i realitzar estudis de grau i postgrau durant el curs acadèmic 2013/2014.

Data límit: 7 d’abril de 2013.

• Fira Mediterrània

Tercera edició de la Beca Innovació en Cultura Popular, convocada per la Fundació Jaume Casademont de Girona i la Fundació Fira Mediterrània de Manresa. Els guanyadors podran estrenar el seu espectacle en el marc de la propera edició de la Fira Mediterrània, que se celebrarà del 7 al 10 de novembre, a més de rebre els 5.000 € del premi i de ser contractat per l’Ajuntament de Girona.

Data límit: 15 d’abril de 2013

• Premis Juvenils d’Aspirants Adobe

Concurs internacional que convida als joves de 13 a 19 anys a expressar la seva visió creativa per a impulsar el canvi a les comunitats locals mitjançant assajos fotogràfics, vídeos musicals, etcètera. Els projectes elegibles han d’haver estat realitzats entre 2010 i 2013 i els ha de presentar un educador adult.

Data límit: 19 d’abril de 2013.

• 198 Becas Gobierno Chino. Curso 2013/14

El govern xinès destina 198 beques a estudiants de xinès, de grau o de postgrau, que siguin ciutadans de la Unió Europea. La dotació de la beca cobreix les despeses de matrícula, materials bàsics d’aprenentatge, allotjament al campus i una assignació mensual.

Data límit: 30 d’abril de 2013.