25A #joventutpro: trobades de professionals de joventut

L'Associació Catalana de Professionals de les Polítiques de Joventut (AcPpJ) convoca la tercera trobada de professionals de caràcter informal per compartir i reflexionar el futur de les polítiques de joventut.

Serà el dia 25 d'abril i el tema que centra aquestes trobades és Joves, crisi i possibles estratègies de suport des de les polítiques de joventut.

La vulnerabilitat dels joves amb la crisi, la cultura de l’esforç, l’emprenedoria, l’ocupabilitat... realitats, necessitats i conceptes més vius que mai entorn els joves i l’actual situació econòmica i social. Però, que fem o podem fer nosaltres i els nostres respectius serveis, equipaments i projectes per redreçar o millorar aquesta situació? Que poden fer les polítiques de joventut? Com ho podem fer amb els recursos existents? Que hi pot fer l’AcPpJ?

Per aquesta tercera trobada, els horaris, espais i municipis són:

• 7 de la tarda, Vic: Oficina Jove d'Emancipació d'Osona.
  • 2/4 de 8 del vespre, Abrera: Bar del Casal de Joves d’Abrera
  • 8 del vespre Borges Blanques: Cafeteria Slàvia
  • 8 del vespre, Barcelona (per confirmar)

Per assistir a la trobada, només cal que es us poseu en contacte amb l'AcPpj, i us inclouran a la llista.  No cal ser soci/a per assistir-hi.

Si teniu interès en fer o en què es faci una trobada de professionals al vostre municipi, us podeu posar en contacte amb l'AcPpj:  info@joventut.info, 934 240 881 o bé hashtag #joventutpro.