Setmana Europea de la Joventut a Barcelona

En ocasió de la Setmana Europea de la Joventut, del 27 de maig fins al 2 de juny, la Xarxa Europa Jove (integrada pel Centre Europa Jove del Consell Comarcal del Barcelonès, l'Assessoria de Mobilitat Internacional de l'Ajuntament de Barcelonal'Assessoria de Mobilitat Internacional de l'Ajuntament de L'Hospitalet de Llobregat), proposen un programa conjunt d'activitats que podeu consultar seguint aquest enllaç.

La Direcció de Relacions Internacionals participa a la Setmana Europea de la Joventut a Barcelona
L'activitat s'articula entorn una taula rodona d'experts, que tractarà sobre les polítiques de la Comissió Europea en relació amb l'atur juvenil, així com informació sobre el nou programa Erasmus per a tothom. També es proporcionarà assessoria sobre alguns dels programes de mobilitat. El proper 30 de maig, alCIAJ - Centre d'Informació i Assessorament per a Joves de Barcelona, se celebrarà l'activitat ‘Llums i ombres de marxar a l'estranger',amb la participació d'EuropeDirect Barcelona i que està adreçada a joves que es plantegen fer una estada a l'estranger i volen informar-se d'allò que es necessita per poder desplaçar-se amb les màximes garanties.

informació