Convocatòries europees i cerca de socis

Convocatòries

* Programa «La juventud en acció» Acció 4.5 - Promoció d'activitats d'informació per a joves i les persones que treballen en l'àmbit de la juventut i en organitzacions juvenils.

Termini de presentació de sol·licituds: 27 de juny de 2013

* Programa «La juventud en acció» Acció 4.3 - Suport a la mobilitat dels qui treballen en l'àmbit de la joventut.

informació
Termini de presentació de sol·licituds: 10 de setembre de 2013

Cerca de socis

* Programa Joventut en Acció (Ajuntament de Falkenberg, Suècia)
Projecte que té per objectiu compartir bones pràctiques a partir d'idees innovadores i perspectives sobre la participació de la joventut; debatre sobre com els mitjans socials i la tecnologia es poden utilitzar per millorar els aspectes democràtics de la presa de decisions; i debatre sobre els obstacles i les dificultats de les activitats basades en Internet per als joves.

Data límit per a manifestacions d’interès: 10 de juny de 2013

* Programa Joventut en Acció (Trikomia, Grècia).
Projecte emmarcat en l’ Acció 4.5: ‘Activitats d'informació al jovent als llocs de treball i a les organitzacions juvenils’, que té per objectiu la cooperació entre les ONGs, les autoritats locals i regionals i les organitzacions juvenils per motivar al jovent a participar en les properes eleccions al Parlament Europeu de 2014.

Data límit per a manifestacions d’interès: 27 de juny de 2013