Trobada a Sant Cugat del projecte europeu Jeunesse Sans Frontière

Dimarts passat, 18 de juny, va tenir lloc a Sant Cugat del Vallès la primera trobada del projecte Jeunesse Sans Frontière, inclosa dins del programa europeu Youth in Action, en la qual van participar representants de diverses entitats locals integrants de la Coordinadora d'entremesos de cultura tradicional i popular de Sant Cugat amb joves d'altres països europeus membres del projecte.

La Diputació de Barcelona, representada per l'Oficina del Pla Jove, conjuntament amb l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, participen en aquest projecte promogut per la Unió Europea i adreçat a joves de 18 a 25 anys. Aquesta acció està liderada pel Departament del Nord (Lilla, França) i compta amb la representació dels municipis d'Anzin i Roubaix (França), Badajoz (Espanya), Patras i Naupaktos (Grècia) i Brussel·les (Bèlgica).

L'objectiu de la reunió a Sant Cugat era oferir una presentació sobre la participació dels joves santcugatencs en la gestió de la política cultural local que compartiran amb els joves de la resta de països participants en una trobada que tindrà lloc a la ciutat de Lille el mes d'octubre vinent.