Pla Director de Badalona 2013-2016

El Departament de Joventut de l’Ajuntament de Badalona ha posat en marxa el procés de participació que permetrà incorporar les opinions dels joves en el nou Pla Director de Joventut de Badalona 2013-2016 que aquest departament municipal elaborarà en els propers mesos. Es tracta d’un projecte amb el que es pretén conèixer la situació dels joves al municipi de Badalona, apropar-se a la seva realitat i disposar d’elements que permetin orientar les línies d’actuació per planificar les polítiques de joventut que es duran a terme.

Actualment el Pla Director de Joventut de Badalona està en la fase de diagnosi. Un dels elements que permetrà efectuar aquesta diagnosi és una enquesta que s’ha posat a disposició dels joves per demanar la seva opinió sobre què cal fer a la ciutat en matèria de joventut en els propers anys.

Des del Departament de Joventut de Badalona et convidem a participar i a fer difusió d’aquesta enquesta que ens serà de molta utilitat per recollir quines són les necessitats dels i dels joves de Badalona.

PARTICIPA I FES-NOS ARRIBAR LA TEVA OPINIÓ, per nosaltres és molt important.

Per participar, si us plau, segueix el següent enllaçhttp://fundacioffg.limequery.org/index.php/688615/lang-ca

Només trigaràs 2 minuts!!  Gràcies