Formació OPJ: obertes les inscripcions!

Obertes les inscripcions per a la formació prevista per al segon semestre 2013

Formació centralitzada AFEDAP:

Es tracta de formació gestionada de manera coordinada amb la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona i que va ser sol·licitada des de les àrees de Recursos Humans dels ens locals, per aquest motiu, inicialment les inscripcions estan obertes exclusivament a aquells ens locals que han reservat prèviament plaça per a l'activitat. Si hi ha vacants, s'obriran les inscripcions a la resta d'ens locals.

Un projecte educatiu per l'espai dels joves: equipaments juvenils i espai públic 2a edició

27 de setembre, 4, 11 i 18 d'octubre

Treball comunitari amb joves

7, 14, 21 i 28 d'octubre

Treball comunitari amb joves 2a edició

6, 13, 18 i 27 de novembre

informació

Com desenvolupar projectes d'aprenentatge servei amb joves

es posposa al primer trimestre de 2014

Com desenvolupar projectes d'aprenentatge servei amb joves 2a edició

18 i 25 de novembre, 2 i 9 de desembre

informació

Formació centralitzada no AFEDAP:

Formació oberta a tots els tècnics i electes de joventut de la província de Barcelona

Treball amb els joves dins dels instituts: participació, dinamització i informació

1 i 15 d'octubre , 19 i 26 de novembre, 3, 10 i 17 desembre de 2013

CURS EN EXECUCIÓ
informació

JORNADA La intervenció amb joves a l'espai públic: de l'apropament a la participació

18 d'octubre

informació

JORNADA Treball comunitari: oportunitats, participació i emancipació

28 d'octubre

informació

31 Jornada de Polítiques locals de Joventut.

Europa: el futur dels joves i joves amb futur.

2013, any europeu de la ciutadania.

7 de novembre

JORNADA Ciutadania: Joves i les Arts. Treball comunitari amb joves

27 de novembre

informació

JORNADA Com desenvolupar projectes d'aprenentatge servei amb joves. Presentació d'experiències amb la col·laboració de la FCE.

29 de novembre

informació

JORNADA Projectes d'aprenentatge servei amb joves: promoció d'habilitats i capacitació dels joves

9 de desembre

Formació descentralitzada al territori

Es tracta d'accions formatives organitzades d'acord amb els agents del territori. Formació prioritària pels professionals d'aquests municipis. Si hi ha vacants, s'obriran les inscripcions a la resta d'ens locals.

Recursos per a la intervenció amb joves i adolescents: dinàmiques i tècniques - Vallès Oriental

1, 3, 8 i 10 d'octubre

informació

Mobilitat internacional per a joves: recursos per als informadors juvenils – Baix Llobregat

17, 22 i 29 d'octubre

informació

Coaching transformacional i joves. "noves eines per promoure l'emprenedoria" - Vallès Oriental

4, 8, 11 i 15 de novembre

informació

Un projecte educatiu per l'espai dels joves: equipaments juvenils i espai públic – Maresme

8, 15, 22 i 29 de novembre

informació

Coaching transformacional i joves. "noves eines per promoure l'emprenedoria" - Bages i Berguedà

18 i 25 de novembre i el 2 i 9 de desembre

informació

Treball amb els joves als centres educatius: participació, dinamització i informació (edició Osona)

11 de desembre de 2013, 15 de gener, 12 de febrer i 12 de març de 2014

CURS EN EXECUCIÓ

informació

Grup de millora: L'emprenedoria com actiud vital. Propostes metodològiques per a l'impuls de l'emprenedoria entre els joves

Proposta formativa de 15 hores de durada amb l'objectiu de promoure una mirada emprenedora en els projectes amb joves. Es tracta d'un espai de reflexió, on també s'ofereixen recursos per a treballar les aptituds emprenedores amb els joves i es proposa el disseny d'un projecte amb mirada emprenedora. El poden sol·licitar els territoris que estiguin interessats en la matèria, que puguin garantir un mínim de 15 assistents.

Com arribar

Etiquetes: