Els i les joves aprenen a "cuinar sense pares"

Els tallers 'Cuina sense pares' són una proposta del Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona amb l'objectiu de promoure l'alimentació saludable entre els joves a partir de 14 anys. Nois i noies dels municipis de Mataró, Manresa, Pineda de Mar i Berga realitzaran aquesta activitat durant el mes d'octubre.

Aquests tallers tenen una durada de dues hores, durant les quals es donen tot un seguit de consells sobre alimentació i s'elaboren plats fàcils, ràpids, saludables i econòmics.

També s'aprofita la classe pràctica per difondre un web que conté recursos sobre alimentació saludable per animar els joves a cuinar. Entre altres continguts, s'hi pot trobar un recull de receptes, complementades amb un vídeo que mostra el procés d'elaboració de cada plat.

Propers tallers de 'Cuina sense pares'
Mataró, 9 d'octubre, a les 10 del matí i a les 5 de la tarda, a l'Espai e-Àgora del Mercat Municipal (pl. de Cuba).
Manresa, 16 d'octubre, a les 11 del matí, a la UEC La Clau (c/ Granollers Octagonal, 11).
Pineda de Mar, 16 d'octubre, a 2/4 de 6 de la tarda, a l'Espai Jove Masia de Can Jalpí, 1-3).
Berga, 24 d'octubre, a les 5 de la tarda, a l'Escola Sant Joan (c/ Roca de la Pila, 2).