Us agrada? Ens agradaria que sí! :O)

Us convidem a que us agradi aquesta pàgina:
www.facebook.com/PEJADIBAStCugat

Es tracta de la pàgina del projecte Jeunesse Sans Frontière, dins del programa europeu Youth in Action.

Dilluns 28 d'octubre 10 joves de Sant Cugat, representants dels joves de les entitats de cultura popular de la ciutat, marxaran cap a Lille en una trobada on joves de França, Grècia i Badajoz compartiran com és la participació que ofereixen en la gestió de les polítiques culturals de la seva ciutat.

Han creat una pàgina a facebook per explicar com s'han preparat el projecte i on aniran informant del desenvolupament de la trobada. Estan buscant gent que els agradi la seva pàgina, t'hi apuntes?

La Diputació de Barcelona, representada per l'Oficina del Pla Jove, conjuntament amb l'Ajuntament de Sant Cugat del Vallès, participen en aquest projecte promogut per la Unió Europea i adreçat a joves de 18 a 25 anys. Aquesta acció està liderada pel Départament du Nord (Lille, França) i compta amb la representació dels municipis d'Anzin i Roubaix (França), Badajoz (Espanya), Patras i Naupaktos (Grècia) i Brussel·les (Bèlgica).