2A. EDICIÓ DEL CONCURS DE CARTELLS DEL MERCAT D'ART JOVE

La regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Sant Boi de Llobregat torna a organitzar un concurs per seleccionar el cartell que identificarà el Mercat d’Art Jove 2015 de Sant Boi que es celebrarà a la Fira de la Puríssima.

Poden participar Joves de 16 a 35 anys residents a Catalunya, tot i que tindran prioritat els/les joves de Sant Boi.

Els cartells es poden presentar de l’1 al 18 de setembre de 2015.

Les propostes  de cartells es poden presentar  per dues vies:

- Presencialment al Servei d’Informació Juvenil El Punt i a l’Oficina Municipal d’Atenció al Públic

- Per internet: www.santboi.cat

Un jurat farà una primera tria de 10 cartells que seran publicats a Facebook per tal que una votació popular decideixi les 3 imatges més votades. D’entre aquests cartells finalistes el jurat seleccionarà un cartell guanyador. La persona autora de la imatge guanyadora rebrà un premi format per material d’il·lustració i disseny per un valor de 500 €.

Per a informació més detallada contacteu amb:

Servei d’Informació Juvenil El Punt

La Factoria Jove de Can Massallera