Publicat el Catàleg de serveis 2016

La Diputació de Barcelona ha aprovat el nou Catàleg de serveis 2016 que compta amb un total de 231 recursos que es posen a disposició dels ajuntaments i ens locals de la demarcació perquè puguin oferir uns serveis de qualitat als ciutadans.

Està oberta la convocatòria de Suport Econòmic 2016 amb 3 recursos adreçats als Serveis Locals de Joventut:

• Finançament de l'àmbit d'igualtat i ciutadania [enllaç] Termini sol·licitud 02/02/2016
  • PENSA-Jove als instituts (tallers d’emprenedoria) [enllaç] Termini sol·licitud 31/03/2016
  • PENSA-Jove, suport tècnic específic [enllaç] Termini sol·licitud 02/02/2016

Us adjuntem l’enllaç al cercador del nou Catàleg on podeu trobar altres recursos d’interès.

També us pot interessar:

• Les consultes relatives al contingut dels recursos PENSA-Jove i les seves condicions de concertació les podeu adreçar a la Oficina del Pla Jove (o.plaj@diba.cat, 934 022 556)
  • Per a consultes relatives a finançament:

-Per a consultes telefòniques trobareu els referents al següent enllaç

-Per consultes per correu electrònic: gs.igualtatc@diba.cat

-Preguntes + freqüents

• Per a altres necessitats de suport tècnic (help desk), contacteu amb el telèfon d'atenció gratuïta 900 808 264 de la Xarxa Telemàtica Provincial de la Diputació de Barcelona.

Trobareu més informació relativa al nou Catàleg de serveis en aquest enllaç.