convocatòria 6 reunions explicatives: posada en marxa fem tec! 2017

El primer grup de municipis als que s'ha concedit el recurs material per a l'ús de la metodologia fem tec! (Decret Núm. 3558 de data 20/04/2017) ja poden iniciar les actuacions.

Per explicar les bases del projecte i l’organització dels tallers de demostració de la metodologia, hem convocat 6 reunions territorials adreçades a les persones referents del projecte a cada municipi. Pel seu contingut informatiu, les reunions també estan obertes a altres municipis interessats a sol·licitar aquest recurs material en el marc del Catàleg de serveis de l'any 2017. La data límit per a realitzar la sol·licitud és el 30 de setembre de 2017.

Si no has rebut la convocatòria i t'interessa assistir, si et plau, sol·licita si hi ha plaça mitjançant el correu comunitatjoventut@diba.cat

La programació és:

comarques convocades ubicació data horari*

ALT PENEDÈS + GARRAF

Oficina Tècnica de Joventut - Vilafranca del Penedès  10 de maig 10 del matí