OPJ: oferta activitats formatives 1r semestre 2018

Formació 2018

Si us interessa algun d'aquests cursos cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. En aquest moment tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça. Si queden places lliures, 20 dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat

ACTIVITAT

FORMADOR/A

DATES i
UBICACIÓ

DATA LÍMIT
INSCRIPCIÓ
Taller pràctic d'edició i realització de vídeos amb pocs recursos des dels serveis de joventut Roc Massaguer

16 d'abril

Granollers

13 d'abril

[inscripcions]

Estratègies d’actuació des dels Serveis de Joventut per a la prevenció de les drogodependències en joves ARA Associació

20 i 27 d'abril

COMPLET

Connectar amb els i les joves: estratègies i recursos Clara Prat

9, 16, 23 i 30 maig

Sabadell

2 de maig

[inscripcions]

Com incorporar el llenguatge emocional en la nostra relació amb el i les joves

Ramiro Ortegón

Carlos Porrini

1, 8 i 15 de juny

Sabadell

21 de maig

2. Jornades obertes a tots els professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots els professionals que treballen amb joves.