OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2018

Si us interessa algun d'aquests cursos cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. En aquest moment tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça. Si queden places lliures, 20 dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat

ACTIVITAT

FORMADOR/A

DATES i
UBICACIÓ

DATA LÍMIT
INSCRIPCIÓ
Seminari professional de polítiques de joventut. Eines i estratègies per a la sol·licitud d’un projecte Erasmus +

Gemma Garcia

Ramon Closas

27 de setembre

19 de setembre

[inscripcions]

Coaching transformacional: eines per promoure l’emprenedoria com a actitud vital Clara Prat

31 d'octubre, 7, 14 i 21 de novembre

22 d'octubre

[inscripcions]

Coaching transformacional: eines per promoure l’emprenedoria com a actitud vital Gabriela Sobel

9,16, 23 i 30 de novembre

Vilafranca del Penedès

31 d'octubre

2. Jornades obertes a tots els professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots i totes les professionals que treballen amb joves.

ACTIVITAT

FORMADOR/A

DATES i
UBICACIÓ