Participació de l’Oficina del Pla Jove en un projecte Erasmus+ KA2

El passat mes de desembre, es va publicar l’aprovació del projecte IMPACT- Impact of entrepreneurship programs in young entrepreneurs’ skills acquisition, dins de la convocatòria Erasmus+ 2017 de projectes d’Associacions Estratègiques.

L’objectiu principal de IMPACT és la creació d’una eina de mesura de competències transversals (soft skills) en joves participants als projectes d’emprenedoria aportats pel socis: Bridging to the future (Regne Unit), Asociación Jóvenes Solidarios (Espanya), Spoleczna Akademia Nauk (Polònia), Câmara Municipal de Estarreja (Portugal) i Oficina del Pla Jove (Catalunya).

L’Oficina del Pla Jove contribuirà al projecte amb la metodologia fem tec! que té per objectiu principal difondre l’emprenedoria com a actitud vital entre els joves, partint del reconeixement de l’educació no formal com a instrument per a la transmissió de conceptes, valors i capacitació dels i les joves, i es basa en la importància del joc com a element rellevant en la socialització i la inclusió.