Fins el 8 de febrer rebudes 303 sol·licituds per al suport de polítiques de joventut en el marc del Catàleg 2018

El Catàleg de Serveis té com a destinataris preferents els ajuntaments i els consells comarcals posant a disposició dels governs locals un total de 259 recursos, dels quals 5 són gestionats per l’Oficina del Pla Jove. Entre aquests, el recurs que ha rebut més sol·licituds ha estat el Finançament en l'àmbit de joventut , per garantir la sostenibilitat de les polítiques de joventut als ens locals i per a l'impuls de l'emancipació i l'autonomia juvenils, amb 244 peticions per un import total de 3.163.605€ enfront dels 1.200.000€ disponibles.

S’ha rebut 19 sol·licituds per al suport a l'elaboració de la fase de Disseny de plans locals de joventut i 40 sol·licituds d’Eines per planificar les polítiques locals de joventut, de les quals 30 corresponen a Diagnosis i avaluacions de PLJ i 10 a Plans d’actuació anual.

Els altres dos dels recursos gestionats per l’OPJ, tenen obert el termini de sol·licitud, que finalitzarà el proper 2 d’abril:

• Equipaments juvenils municipals per al suport en l’elaboració de projectes de concepció, disseny, gestió o dinamització d'equipaments juvenils municipals.
  • Tallers d'emancipació per a la realització de tallers, adreçats a joves o a professionals, amb l'objectiu d'afavorir l'esperit emprenedor, l'autonomia i l'emancipació juvenil..

Aquestes sol·licituds es poden tramitar a través de la web del Portal PMT.

Tota la informació del Catàleg