Finalitzats els plans locals de joventut resultants del Catàleg 2017

Setze ens locals han elaborat el seus plans locals de joventut a través del recurs tècnic del Catàleg de Serveis 2017.
Durant aquest trimestre han finalitzat el disseny del Pla Local de Joventut, amb l’acompanyament tècnic de l’OPJ, els municipis de Cubelles, Argentona, Cànoves i Samalús, Gelida, Gironella, Masies de Voltregà, Palau-solità i Plegamans, Piera, Polinyà, Premià de Dalt, Sant Feliu de Codines, Sant Llorenç d'Hortons, Santpedor, Súria, Vilassar de Mar i Vilobí del Penedès.

El recurs ‘Suport a l'elaboració de la fase de Disseny de plans locals de joventut’ consisteix en formació i acompanyament al personal tècnic local per a l'elaboració de la fase de disseny d'un pla local de joventut. El suport es divideix en una fase formativa, amb una durada global de 50 hores, i una fase de suport en línia per acompanyar a cada professional en la feina de redacció del pla local del seu municipi.

L’Oficina del Pla Jove ofereix aquest recurs del Catàleg amb l’objectiu que, en finalitzar l'acompanyament, cada professional hagi adquirit les eines necessàries per redactar de manera autònoma el disseny corresponent al seu ens local. Mitjançant el catàleg de 2018 han estat 19 els ens sol·licitants d’aquest  suport. Els ens locals que finalment el rebin, es preveu que iniciïn la formació el mes de setembre.