Joves portuguesos experimenten amb les activitats fem tec!

Vuit joves de Portugal i dos tècnics de joventut dels municipis d'Estarreja i Vagos, van participar en un taller fem tec! de promoció de l’emprenedoria com a actitud vital dut a terme per l’Oficina del Pla Jove.

Els i les joves estudiants portuguesos que han viatjat a Barcelona són els autors dels tres projectes d’empresa guanyadors al VI Seminari sobre Joves Emprenedors organitzat pels municipis portuguesos d'Estarreja, Vagues i Ovar. L’objectiu de la seva estada a Barcelona és conèixer altres models de promoció de l’emprenedoria i enriquir les seves idees de negoci.

Aquesta trobada s’emmarca en el projecte IMPACT -Impact of entrepreneurship programs in young entrepreneurs’ skills acquisition finançat pel programa europeu Erasmus+.

L’objectiu principal d’IMPACT és la creació d’una eina de mesura de les competències transversals en joves que participen en els projectes d’emprenedoria aportats pel socis: Bridging to the future (Regne Unit), Asociación Jóvenes Solidarios (Espanya), University of Humanities and Economics in Lodz (Polònia), Câmara Municipal de Estarreja (Portugal) i Oficina del Pla Jove (Catalunya).