En marxa els primers suports tècnics de l’Oficina del Pla Jove corresponents al Catàleg de Serveis 2018

Durant aquest mes de juny, l’Oficina del Pla Jove (OPJ) proporciona un total de 11 recursos tècnics

Ja s’han iniciat els primers suports tècnics emmarcats en el Catàleg de Serveis de 2018. Concretament tres suports corresponents a la realització de les diagnosis per elaborar un pla local de joventut, als municipis de Figaró-Montmay, Copons i Gallifa. Així mateix, també dels recurs d’Eines per planificar les polítiques locals de joventut del Catàleg de Serveis 2018, l’OPJ ha finalitzat l’elaboració dels Plans d’Actuació Anuals (PAA) de Sant Mateu de Bages i Sant Pere de Riudebitlles, i està treballant en els Plans dels municipis de Caldes de Montbui, Campins, Montmeló, Sant Iscle de Vallalta, Sant Llorenç Savall i Sant Salvador de Guardiola.