OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2019

Cursos adreçats a professionals dels ens locals (inscripció Gestforma)

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat.

ACTIVITAT

FORMADOR/A

DATES i
UBICACIÓ

DATA LÍMIT
INSCRIPCIÓ
Connectar amb els i les joves: estratègies i recursos Clara Prat

30 de maig, 6, 13 i 20 de juny

Rubí

21 de maig

[inscripcions]

Jornades obertes a tots els i les professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots i totes les professionals que treballen amb joves.

ACTIVITAT

FORMADOR/A

DATES i
UBICACIÓ