OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2019

Cursos adreçats a professionals dels ens locals (inscripció Gestforma)

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona. Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

Si teniu dubtes sobre el procés d'inscripció, ens podeu enviar la vostra consulta a opj.formacio@diba.cat.

ACTIVITAT FORMADOR/A DATES I UBICACIÓ DATA LÍMIT INSCRIPCIÓ
Els fonaments del disseny d'un pla local de joventut Fund. Ferrer i Guàrdia

Barcelona,

18 i 25 de setembre, 9 d'octubre i 20 de novembre

12 de setembre [col·lectiva]
Com incorporar el llenguatge emocional en la nostra relació amb els i les joves Equip SEER

Terrassa,

6, 13 i 20 de novembre

28 d'octubre [enllaç preinscripció]
Caixa d'eines per als equipaments juvenils municipals - Tenim un pla de comunicació? L'apòstrof

Cornellà de Llobregat,

14 de novembre

6 de novembre [properament]

Jornades obertes a tots els i les professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots i totes les professionals que treballen amb joves.

ACTIVITAT FORMADOR/A DATES I UBICACIÓ DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ
37a Jornada de polítiques locals de joventut  - Joves i competències per a la vida, avui. Què podem aportar des dels SLJ? Varis Barcelona, 25 d'octubre 11 d'octubre [properament]