Publicat el Catàleg de Serveis 2018. Espai per a compartir dubtes

El Catàleg de Serveis té com a destinataris preferents els ajuntaments i els consells comarcals posant a disposició dels governs locals un total de 259 recursos, dels quals 5 són gestionats per l’Oficina del Pla Jove:

Disseny de plans locals de joventut (termini de sol·licitud 8/02/18)

Eines per planificar les polítiques locals de joventut (termini de sol·licitud 8/02/18)

Equipaments juvenils municipals (termini de sol·licitud 2/04/18)

Finançament en l'àmbit de joventut (termini de sol·licitud 8/02/18)

Tallers d'emancipació (termini de sol·licitud 2/04/18)

Les sol·licituds es podran tramitar a partir del dilluns 2 de gener a través de la web del Portal PMT

També hi ha altres productes adreçats al treball amb joves impulsades per altres Gerències i Àrees de la Diputació com ara Cultura, Educació i Esports, Benestar Social o Desenvolupament Econòmic Local. En aquesta pàgina trobareu informació bàsica sobre molts d’aquests recursos.

​Accés al tota la informació del Catàleg

Obrim aquest espai per anar incorporant els dubtes que ens feu arribar i que pensem que pot ser d'interès compartir amb tots vosaltres. Podeu utilitzar els comentaris per a plantejar les vostres qüestions, per aixó caldrà accedir a la comunitat (loggejar).

Clotet Masana, M. Teresa

Alguns i algunes de vosaltres heu tingut problemes amb desplegables de la pàgina del Catàleg. Si us hi trobeu, cal que contacteu amb la persona referent de qüestions informàtiques del vostre ens local per assegurar-vos que no es tracti que es produeix algun bloqueig en el vostre servidor. Si no és el cas, podeu contactar amb el telèfon d'atenció gratuïta 900 808 264 de la Xarxa Telemàtica Provincial de la Diputació de Barcelona.

Si teniu dubtes amb relació als tràmits i la normativa del Catàleg de serveis 2018, podeu contactar amb la Direcció de Serveis de Cooperació Local a ds.cooperacio@diba.cat i telèfon 934 022 209. L'horari d'atenció telefònica, amb caràcter general, és de 9 a 14 hores.

Per qualsevol dubte referent als recursos gestionats per l'Oficina del Pla Jove podeu compartir-lo a través de tag#joventut o bé trucar a l'OPJ al 93 402 25 56.