Jornada "Revisant aspectes clau del PNJCat i del seu Projecte Territori"

La Direcció General de Joventut i l’Agència Catalana de la Joventut organitzem la jornada “Revisant aspectes clau del PNJCat i del seu Projecte Territori” el pròxim 10 de desembre, a la seu de Joventut.

Presentarem els principals resultats de l’Enquesta a municipis i comarques (#EMC), en què van participar més de 600 municipis de Catalunya, i obrirem un espai de reflexió al voltant de les conclusions que s’han obtingut. La jornada s’emmarca en el procés d’avaluació del model de desplegament del Projecte Territori del Pla nacional de joventut de Catalunya (PNJCat), que l'any 2020 en finalitzarà la vigència.

Esperem comptar amb la vostra assistència per enriquir el debat sobre cap a on s'han de dirigir les polítiques de joventut a Catalunya.

Etiquetes:
#formació