Quines activitats farem l'1 de desembre?

Demà és el Dia internacional de lluita contra la SIDA, i després de 30 anys avui encara és imprescindible l'educació, la informació i la prevenció. Demà moltes regidories de joventut faran molts i diferents actes amb joves. Als instituts, als casals de joves, als espais públics, als locals d'oci nocturn... mil i una activitats, reivindicatives, informatives i també lúdiques... idees hi ha moltes.

Us deixo alguns recursos i algunes idees per fer demà, i la resta de l'any.

A la web de salut de la Generalitat de Catalunya es poden trobar recursos de tot tipus:

Algunes entitats amb molta experiència i reconegut prestigi en l'àmbit de la lluita contra la SIDA i l'educació sexual:

Centre Jove d'Anticoncepció i Sexualitat

Sidastudi

Jis

Algunes activitats:

A Cornellà han fet un videomató sobre sexualitat i afectivitat als ies, al centre de recursos juvenils i als espais joves. Han gravat preguntes i opinions dels joves sobre temes de sexualitat i afectivitat durant la primera quinzena de novembre i el van presentar el dia 29 en un acte públic conjuntament amb el facebook de la campanya Testimatcornella.

El dia 1 tenen previst fer una Flash Mob contra la SIDA a la plaça Catalunya del municipi i el divendres 2 repartiment de preservatius als locals d'oci de la ciutat.

+ informació

A l'Hospitalet l'associació JIS fa activitats amb el grup de joves agents de salut, tots alumnes dels centres de secundària. El mateix dia 1 es trobaran al centre comercial més concorregut del municipi, Gran Via 2, per repartir informació, preservatius i llaços vermells i ja a la nit, faran ronda pels locals d'oci del municipi.

Membre inactiu

Quines activitats feu al vostre municipi l'1 de desembre?