XXVI Trobada comarcal de delegats al Bages

Sallent ha acollit la 26a Trobada de delegats/ades d’ensenyament secundari del Bages, a la qual han assistit 145 alumnes i 22 professors, en representació de 22 centres d’ensenyament de 13 municipis de la comarca. Durant la trobada s’han treballat aspectes relacionats amb la tasca dels delegats, s’han compartit experiències entre diferents centres i s’ha informat dels drets i deures.

La trobada, que se celebra anualment, és un espai de suport i d’impuls als alumnes que duen a terme la tasca de ser delegats/des d’aula; una tasca cada cop més valorada pels centres d’ensenyament, la majoria dels quals acompanyen als delegats al llarg de tot el procés.

La Trobada ha estat coorganitzada pel Servei Comarcal de Joventut (Consell Comarcal del Bages) i el cicle de grau superior d’animació sociocultural de l’institut Guillem Catà. Hi han col·laborat els serveis de PIDCES (Punts d’informació i dinamització als centres d’ensenyament secundari) del Bages, amb el suport de l’Oficina del Pla Jove (Diputació de Barcelona), i l’Ajuntament de Sallent.

Font: Consell Comarcal del Bages [http://www.ccbages.cat/index.php?loadnot=464]