Jornada de debat i reflexió sobre l’emprenedoria

divendres
mai 2013
Data de finalització: divendres, 31/05/2013 - 14:00

En el marc de la 12a Mostra Sant Cugat Actiu, l'Ajuntament organitza una jornada de debat i reflexió sobre l’emprenedoria, amb el següent programa:

9.15 h Benvinguda a càrrec de l’alcaldessa, Mercè Conesa. Inauguració formal del grup de treball conjunt "Emprèn a Sant Cugat" en el marc de la Fundació Sant Cugat Actiu.

9.30 h Conferència. Genís Roca, CEO de Roca Salvatella.

10.15 h Torn de preguntes.

10.30h Elevator Pitch: Ecosistema emprenedor. Coneixem tots els recursos que ofereix Sant Cugat a l’emprenedoria? En aquest espai es donaran a conèixer diferents agents i entitats que donen suport a l’emprenedoria.

11.45 h Pausa cafè – Networking

12.15 h Taula rodona: Què requereix un entorn per a ser considerat un ecosistema emprenedor? Quines prestacions ofereix a l’emprenedoria? Hi participaran quatre ponents relacionats amb l’emprenedoria i que impulsen projectes destacats. Modera l’acte: Pedro Olivares, de "Salto con Red"

13.45 h Conclusions i cloenda. Carles Brugarolas, tinent d’Alcalde d’Economia, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Sant Cugat.

La jornada tindrà lloc a l’Hotel Sant Cugat.
Les inscripcions a la jornada són gratuïtes (cal enviar un correu electrònic a oae@santcugat.cat)