IMPORTANT: canvis en el procés de sol.licitud de participació a les accions formatives de l'OPJ el 2014. Termini 31 de gener

Des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona, que gestiona tota l'activitat formativa que s'ofereix des de la Diputació de Barcelona, ens han informat que s'ha obert el termini de preinscripció per a l'oferta formativa inclosa en el Pla Estratègic de Formació de la Diputació de Barcelona corresponent a l'any 2014. Les formacions programades en l'àmbit de joventut són les següents:

Oferta formativa OPJ:

• Coaching transformacional i joves: noves eines per promoure l'emprenedoria
  • Com impulsar l'emprenedoria com actitud vital en la intervenció amb joves
  • El treball amb els joves dins els instituts: participació, dinamització i informació
  • Estratègies per a la intervenció amb joves en risc d'exclusió. Motivació, autoestima i emprenedoria
  • Recursos per al foment de l'emprenedoria en joves i adolescents: dinàmiques i tècniques
  • Seminari Joves europeus: programes i oportunitats que podem impulsar des dels Serveis locals de joventut
  • Treball comunitari amb i per a joves
  • Un projecte educatiu per a l'espai dels joves: equipaments juvenils i espai públic

Trobareu tota l'oferta formativa seguint aquest enllaç

Quan es programin les accions formatives, només s'hi podran inscriure les persones preinscrites. Per aquest motiu, si us interessa participar en alguna d'aquestes formacions, és molt important que contacteu amb l'Àrea de Recursos Humans del vostre ajuntament per a què realitzi la preinscripció. El termini per a què les Àrees de Recursos Humans municipals enviïn les seves peticions a la Diputació és el 31 de gener de 2014.

Si us interessa que facin la formació persones col·laboradores amb l'ajuntament, com ara dinamitzadors o informadors que estan contractats a través d'una empresa o entitat, també cal que ho sol·liciti l'Àrea de Recursos Humans del vostre municipi.

Per a qualsevol aclariment no dubteu a contactar amb nosaltres.
Etiquetes:
formació