Preguntes sobre el procés de reserva de plaça a les formacions DIBA - termini 31 de gener

En aquest apunt anirem recollint els dubtes que han sorgit sobre el procés de reserva de data i que pensem que poden ser d'interès general:

• On puc trobar les dates de cada activitat formativa? Les dates de les formacions encara no estan determinades. Es farà una previsió en funció de la demanda de cada curs.
  • Si no sé les dates de la formació, no puc garantir que hi assisteixi. Cal que faci la sol·licitud? Hem de dir el nom/s de la persona/es que fara/n la formació? Si el contingut de la formació t'interessa, és millor que demanis als teus RRHH que facin la reserva de plaça. En aquest moment, el que es demana des de la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació als Serveis de Recursos Humans dels ajuntaments és que s'indiqui el nombre de persones que estarien interessades a participar en cadascuna de les formacions, sense especificar qui seran.
  • Si no he fet reserva de plaça, no hi ha cap possibilitat que em pugui inscriure a una formació? Sí, si hi ha places disponibles una vegada s'hagin inscrit totes les persones interessades a fer la formació i que tenien reserva de plaça.
  • Hi ha formacions que no apareixen al llistat que m'han facilitat des de RRHH del meu ajuntament. Això és perquè per aquestes formacions no caldrà reserva del plaça.
  • Per la formació al territori també cal reserva de plaça? no apareixen als llistats. No, no cal reserva de plaça.
  • No funciona l'enllaç del cercador que vau enviar. Aquests dies s'estan produint alguns moments en què no funciona el cercador, probablement per superar el nombre de cerques simultànies, però és una qüestió temporal.
  • A qui hem de sol.licitar la reserva de plaça? ho heu de fer saber al Servei de RRHH del vostre ajuntament que són qui ho ha de comunicar a la Direcció de Serveis de Formació de la Diputació de Barcelona.
  • I com ho hem de fer amb les persones que treballen als equipaments juvenils (informadors, dinamitzadors...) contractades a través d'una empresa o entitat? si des del Servei local de joventut es considera que és interessant que aquestes persones assisteixin a la formació, el procediment és el mateix: comunicar el nombre de places que cal reservar al servei de RRHH del vostre ajuntament. Ara per ara, no cal especificar el nom de la persona ni la relació contractual que té amb l'ajuntament.

Per a qualsevol qüestió, no dubteu a contactar amb nosaltres als telèfons de Formació - OPJ (402 22 22  ext: 66837/Muntsa i ext: 66833/M. Teresa)