Joves i voluntariat. Encara no t'has inscrit a la 32ena Jornada de polítiques locals de joventut?

Enguany la jornada s'afegeix als actes de celebració de Barcelona Capital Europea del Voluntariat i se centrarà en com des dels Serveis locals de joventut hi podem participar. També es tractarà de la relació entre els joves i el treball voluntari com a oportunitat singular en la construcció de la seva trajectòria vital: una ocasió per al contacte amb diferents realitats dins d'un espai d'educació no formal i una excel·lent oportunitat d'entrenament i capacitació de l'emprenedoria i creativitat per als joves.

La jornada comptarà amb la visió del voluntariat de Sor Lucia Caram i amb una taula rodona en que participaran els Serveis locals de joventut de l'Ajuntament de Barcelona i de l'Ajuntament de Barberà del Vallès.

Barcelona, 24 d’octubre de 2014. Espai Francesca Bonnemaison. Us hi esperem!!!

+ informació // inscripcions