Activitats d'informació i orientació acadèmica. Sessió de formació PIDCES

dimecres
Febrer 2012
Data de finalització: dimecres, 15/02/2012 - 14:00

Quina informació i orientació necessiten els joves per prendre les seves decisions sobre allò que volen estudiar en un context com l'actual?

El dia 15 de febrer, de 10 a 14 h, us oferim una sessió de formació sobre l'organització d'activitats i serveis d'informació i orientació acadèmica i professional.

El programa de la sessió és:

10 a 11:30 h.  “Orientar els joves en temps de crisi” per Rafel Bisquerra-Catedràtic d’orientació psicopedagògica de la Universitat de Barcelona

11:30 a 12:00 h.  Descans

12:00 a 13:30 h.  Presentació de bones pràctiques:

a) Fòrums entr@lumnes i Explora (activitats per conéixer empreses i professions) per Sílvia Hernández, tècnica del Centre d’Assessorament Acadèmic per a Joves de l’Ajuntament de Barcelona.

b) Aprenent més – càpsules per orientar en la transició escola-treball i Guia d’orientació: com preparar-se per a una entrevista de feina  Presentació d’aquests materials elaborats per l’Àrea d’educació de la Diputació de Barcelona per Joan Josep Alonso, tècnic de l’Àrea d’Educació de la diputació de Barcelona.

c) 14s Jornades d'Orientació Acadèmica i Professional del Prat. Per Virginia Morillas, tècnica de joventut de l’Ajuntament d’El Prat de Llobregat.

+ Informació

Categories: