El formador del curs que ofereix l'OPJ "Dinamització de joves en entorns virtuals: community manager", en Roc Massaguer "Outconsumer", ha estat considerat pel diari ARA una 'celebriti d'internet':
"Tres joves el reconeixen des d’un banc. “Ostres, si és l’Outconsumer!”, criden. Ell s’adapta a un ritual que se sap de memòria: fotos amb els fans i una conversa simpàtica. A Terrassa és el Roc Massaguer, però a internet es mou sota el nom d’Outconsumer i té més de 600.000 subscriptors a YouTube. Des del 2010 penja vídeos a la xarxa, on s’ha convertit en un dels youtubers més seguits del país. I no és l’únic, perquè fa temps que els canals de televisió han perdut l’exclusivitat i que els continguts audiovisuals també es consumeixen a través de diverses plataformes virtuals."
Podeu llegir l'article complet en el document adjunt.
Adjunt | Mida |
---|---|
'Youtubers', les 'celebrities' dinternet. Diari ARA 31/3/15 [5] | 1.39 MB |
Enllaços:
[1] https://joventut.diba.cat/
[2] https://joventut.diba.cat/members/clotetmm
[3] https://joventut.diba.cat/groups/1933
[4] https://joventut.diba.cat/news/2015/04/08/roc-massaguer-celebritie-dinternet
[5] https://joventut.diba.cat/sites/joventut.diba.cat/files/youtubers_les_celebrities_dinternet.pdf
[6] https://joventut.diba.cat/node/2294