Com promocionar els equipaments juvenils a través de Foursquare (1a part)

Coneixeu Foursquare? És un servei basat en la geolocalització social que permet compartir amb els amics on estem a cada moment. Una de les particularitats és que funciona com un joc i premia els usuaris que fan check-in (actualització del lloc on estàs), tot i que el més important no és qui ha estat més cops en un lloc determinat sinó la seva opinió sobre aquest lloc concret.

Què fem quan volem sortir a sopar, per exemple, un divendres nit? Moltes vegades preguntem els amics que ens recomanin un restaurant per la zona on volem anar. Aquesta aplicació ens permet consultar quins restaurants, quins bars... han visitat els nostres amics. I ara, cada cop més, també equipaments públics, com biblioteques, aules d’estudi, centres cívics...

El component de joc també és interessant, ja que aporta un al·licient que també podem aprofitar per promocionar les activitats i la programació de l'equipament.

Ja hi ha experiències sobre la promoció a través de Foursquare d’equipaments públics, com per exemple el municipi d'El Prat.

+ informació:

http://es.wikipedia.org/wiki/Foursquare