Formacions al territori: Com evitar els problemes de salut mental en els adolescents i joves

El Servei de Salut Pública de la Diputació de Barcelona ofereix a municipis de la província la possibilitat de fer un curs de promoció de la salut mental dels adolescents i joves. L'objectiu d'aquest curs, de vuit hores de durada, és oferir un espai de reflexió a personal tècnic municipal que treballa amb joves entorn a la salut mental de les persones adolescents, a través de models d'intervenció professionals.

Els municipis que realitzaran aquest curs al llarg del mes de desembre són:

Sant Pere de Ribes: 11 i 18 a les 9.30 hores, a l'Aulari Blanc (c/ Miquel Servet, s/n).

Sant Feliu de Codines: 12 i 19 a les 9.30 hores, a la biblioteca municipal Joan Petit i Aguilar (pl. Josep Umbert Ventura, 3).

La Palma de Cervelló: 13 i 20 a les 10 hores, a l'Aula Pascual Ollé (c/ Sant Jordi, 1).

Foto: Salut Pública / Diputació de Barcelona