Aquest divendres Joves i voluntariat. T'has inscrit a la 32ena Jornada de polítiques locals de joventut?

Barcelona, 24 d’octubre de 2014. Espai Francesca Bonnemaison. Us hi esperem!!!

+ informació // inscripcions

La jornada comptarà amb la visió del voluntariat de Sor Lucia Caram i Dialoguem sobre ... la participació dels joves en activitats de voluntariat. Taula rodona amb joves i participants en experiències de voluntariat. Modera: Maria Navarrete. Amb la participació de:

- Ramon Cuñat, jove voluntari
- Alba Masegosa, jove voluntària
- Sonia Serra, jove voluntària
- Sílvia Reyes, Ajuntament de Barcelona
- Jordi Freixas García, Ajuntament de Barberà del Vallès
- Sor Lucía Caram, Coordinadora de la Fundació Rosa Oriol

See video

Enguany la jornada s'afegeix als actes de celebració de Barcelona Capital Europea del Voluntariat i se centrarà en com des dels Serveis locals de joventut hi podem participar. També es tractarà de la relació entre els joves i el treball voluntari com a oportunitat singular en la construcció de la seva trajectòria vital: una ocasió per al contacte amb diferents realitats dins d'un espai d'educació no formal i una excel·lent oportunitat d'entrenament i capacitació de l'emprenedoria i creativitat per als joves.

T'hi esperem!!!