OPJ: oferta activitats formatives amb termini d'inscripció obert

Formació 2020

Es tracta de formació gestionada per l’Oficina del Pla Jove a través del Banc d’accions formatives de la Diputació de Barcelona (BAF). Per realitzar la inscripció, cal que us poseu en contacte amb la persona referent de formació del vostre ajuntament. Tenen inscripció preferent a aquests cursos els ajuntaments que van reservar plaça i si queden places lliures, vint dies abans de la data límit d'inscripció s'obrirà l'accés a tots els municipis (independentment de si es va fer reserva de plaça o no).

2. Jornades obertes a tots els i les professionals de joventut

Es tracta de jornades adreçades a tots i totes les professionals que treballen amb joves.

ACTIVITAT DATA LÍMIT D'INSCRIPCIÓ   DATES I UBICACIÓ FORMADOR/A
Innovació Social des de l'educomunicació per a les persones joves

7 de febrer

[enllaç]