Caixa d'eines per als equipaments juvenils municipals

Encetem un nou cicle d’activitats formatives a el Kaliu, de Lliçà de Vall.

Una de les principals línies de treball de l’Oficina del Pla Jove és la d’oferir suport tècnic als ens locals perquè els equipaments juvenils municipals esdevinguin una eina central en el desenvolupament de les seves polítiques de joventut. És per això que engeguem un nou cicle de jornades per abordar qüestions específiques dels equipaments juvenils. El proper 5 de juny celebrarem la primera sessió de la  ‘Caixa d'eines per als equipaments juvenils municipals’, amb el títol ‘Els equipaments juvenils: nous models de masculinitat’ on es presentaran experiències i propostes metodològiques per a la intervenció des dels equipaments juvenils.

La INSCRIPCIÓ a aquesta sessió es farà per una d'aquestes 2 vies (només cal utilitzar la que correspongui):

• el personal adscrit a les administracions locals (electes i professionals) han de fer la inscripció a través de Gestforma [enllaç al formulari d'inscripció]
  • la resta de persones interessades en assistir-hi (altres professionals que treballen amb joves, estudiosos de joventut i entitats no adscrits a una administració local) poden fer la inscripció a través d'aquest formulari  [enllaç al formulari d'inscripció]