Notícies

25/05: Oferta d'activitats formatives online adreçada a professionals de joventut

Oferta d'activitats formatives en línia amb termini d'inscripció obert

Selecció d'ofertes formatives online adreçades a professionals de joventut. Aquesta selecció s'actualitza periòdicament.

22/05 Erasmus+: noves ofertes formatives online adreçades a professionals de joventut i joves

Adjuntem noves ofertes formatives adreçades a professionals de joventut del programa Erasmus+.
Per a les persones seleccionades, les despeses d'aquestes formacions (allotjament i viatge) estan finançades per Erasmus+: Youth in Action Programme.

Recursos adreçats a joves en temps de confinament

Malgrat el confinament, els Serveis locals de joventut mantenen la seva activitat a través de les xarxes socials. Aquí trobareu la informació bàsica de contacte i algunes de les activitats que ofereixen.

15/05 Erasmus+: noves ofertes formatives online adreçades a professionals de joventut i joves

Informe sobre els principals resultats en el col·lectiu jove

Teniu disponible l'informe elaborat per l’Observatori Català de la Joventut (OCJ) a partir de les dades de l'Enquesta sobre l'impacte de la COVID-19 realitzada pel Centre d’Estudis d’Opinió (CEO) sobre la situació de la població jove en el context de la pandèmia actual.

Oferta d'activitats formatives online adreçada a professionals dels ens locals

Selecció d'ofertes formatives online adreçades a professionals de joventut dels ens locals. Aquesta selecció s'actualitza periòdicament.

La Diputació de Barcelona lliurarà Equips de Protecció Individual (EPI's) als ajuntaments

Des de la Diputació de Barcelona s'ha fet arribar a tots els alcaldes i alcaldesses un escrit enllaçant a un formulari on poder presentar sol·licituds d'Equips de Protecció Individual (EPI's) i de material per la reincorporació als llocs de treball, per al personal dels serveis municipals. Entre aquest material hi ha pistoles termogràfiques, dispensadors de sabó per banys i vestidors o dispensadors de papers eixugamans. Es demana que es faci una petició única per ens local, i amb la data límit del 18 de maig.

08/05 Erasmus+: noves ofertes formatives online adreçades a professionals de joventut i joves

Recursos confinats SLJ Osona

Municipi  Canals de comunicació i activitats