Activitats d'informació contra la SIDA

L'Ajuntament de Sant Joan Despí com molts d'altres municipis va realitzar diferents activitats d'informació i sensibilització el passat 1 de desembre dia mundial de la lluita contra la SIDA. Entre les activitats que van realitzar van aprofitar l'atenció als joves de l'institut en el marc del programa PIDCES per fer un senzill joc amb els alumnes de l'IES Bernat el Ferrer. Preguntes i respostes sobre la SIDA, com es pot prevenir, què s'ha de tenir en compte.... Els corresponsals de l'institut han rebut una formació especialitzada en l'àmbit de la salut sexual i la SIDA que els permet informar els seus companya i trencar amb prejudicis i informacions errònees.

També va participar de l'activitat la regidora de joventut, Judith Riera, regidora adjunta a cultura, participació ciutadana i joventut que va destacar la importància de la sensibilització i la informació per lluitar contra la malaltia.

Grups de treball:
PENSA-Jove als instituts