Noves xerrades sobre mobilitat juvenil als centres educatius

La Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació de Barcelona, amb la col·laboració del Consell Català del Moviment Europeu (CCMEUR) i dels respectius ajuntaments, continuaran organitzant el mes d'abril conferències als instituts sobre les diferents oportunitats que la Unió Europea ofereix als joves en els àmbits de l'educació, la formació, el voluntariat i el món laboral.

Properament se celebraran aquestes xerrades a escoles i instituts de Sabadell (4 d'abril) i Sant Pere de Ribes (8 d'abril). En particular, les conferències tracten diferents programes europeus a disposició dels joves per fomentar la seva mobilitat dins la UE, així com eines per preparar aquesta mobilitat.

Alhora, la Direcció de Relacions Internacionals de la Diputació oferirà a diversos ajuntaments unes xerrades sobre la Mediterrània a través de l'entitat PEN Català plataforma per a la projecció internacional de la literatura i dels escriptors i escriptores de Catalunya.

Les xerrades se celebraran als ajuntaments de Vilanova i la Geltrú (3 d'abril), Igualada (25 d'abril), Sant Boi de Llobregat (26 d'abril) i Vilafranca del Penedès (30 d'abril). Intervindran escriptors refugiats d'Algèria i Gaza que tractaran temes d'actualitat a la Mediterrània relacionats amb la situació geo-política, la cultura de Pau, l'adhesió de Turquia a la UE, els Drets Humans o diversos temes culturals.