Formació PIDCES: Joves i cultura. Projectes de difusió i creació cultural per a joves

Públic al qual s'adreça:
Dinamitzadors i dinamitzadores PIDCES, tècnics i tècniques de joventut
dimecres
Abril 2013
Data de finalització: dimecres, 24/04/2013 - 14:00

REPTE 6: Universalitzar la cultura entre la població juvenil (Pla Nacional de Joventut Catalunya 2010-2020)

En el marc de la programació de formacions per a dinamitzadors i dinamitzadores del projecte PIDCES us presentem aquesta nova acció formativa sobre la intervenció en l'àmbit cultural des de les polítiques de joventut.

10 a 11:15.    “Joves i cultura. Projectes de difusió i creació cultural amb a joves”
Enric Miró (Gestor cultural i professional de les polítiques de joventut. Director de projectes d’Itínere-serveis educatius)

Sentits del treball en l’àmbit cultural amb joves:

• La cultura com a expressió. Cultura i educació
  • La cultura com a identitat. Cultura i ciutadania
  • La cultura com a industria. Cultura i ocupació

Consum i creació cultural dels joves
Espais per a la cultura en les  polítiques de joventut
Creació, difusió i gestió cultural / públics, artistes i mediadors

11:15 a 11:45      Descans

11:45 a 13:30      Taula rodona d’experiències:

Comusitària. 2 projectes de creació cultural amb joves: Soundpainting i Gamelan.
Laia Serra. Co-directora de Comusitària. Experta en Desenvolupament Cultural Comunitari.

En Residència. Institut de cultura de Barcelona I Consorci d’educació de Barcelona. Ajuntament de Barcelona, amb el suport de l’associació A Bao A Qu.
Lluís Vallvé (Tècnic de Consorci d’Educació de Barcelona) i Laia Colell (mediadora cultural. Tècnica de l’entitat A Bao A Qu).

Casa d’oficis de l’espectacle. Barcelona Activa. Ajuntament de Barcelona. Marta Casanovas. Directora de la Casa d’Oficis de l’espectacle.

13:45 a 14:00      Dubtes i espai de debat

Formulari d'inscripció