Sessió informativa a Barcelona sobre estades acadèmiques i laborals per a joves al Quebec

dijous
Març 2014
Data de finalització: dijous, 06/03/2014 - 20:00
El Centre d'Informació i Assessorament per a Joves (CIAJ) i l'Assessoria de Mobilitat internacional de la Regidoria d'Adolescència i Joventut de l'Ajuntament de Barcelona organitzen una sessió informativa adreçada a joves sobre com marxar a treballar o estudiar al Quebec, Canadà.

La sessió, que anirà a càrrec d'Abdellah El Mzem, conseller d'Afers Internacionals de l'Oficina d'Immigració de Quebec a Paris, abordarà quatre aspectes a tenir en compte abans de marxar:

• Informació pràctica per fer una estada al Quebec: les condicions de vida i la realitat socio-econòmica de les diferents regions, com trobar-hi allotjament o cursos d'idiomes.
  • Els tràmits legals per immigrar-hi: la sol·licitud del visat i com s'avalua segons el perfil del sol·licitant, la seva formació acadèmica i experiència professional, el seu coneixement del francès i de l'anglès.
  • Les oportunitats laborals: les professions, sectors i zones que ofereixen millors perspectives laborals, els procediments per emprendre un negoci, com participar en un procés de selecció.
  • La possibilitat d'estudiar al Quebec i els programes de pràctiques existents.

L'activitat es durà a terme en francès amb traducció simultània al català.
Per assistir a la sessió cal omplir el formulari d'inscripció en línia.