El dia a dia amb els joves. Una trobada amb el Dr. Luís Feduchi

divendres
Abril 2014
Data de finalització: divendres, 04/04/2014 - 14:00

Sessió de treball amb professionals que treballen amb joves des de diferents àmbits. També pretén oferir un espai de reflexió sobre el concepte de joventut i adolescència, així com compartir propostes metodològiques per a l'acollida i acompanyament.

Programa

10 del matí Salutació a càrrec de Mireia Solsona, Diputada delegada d'Educació, Igualtat i Ciutadania
10:15 Ponència a càrrec del Dr. Luís Feduchi: Una altra mirada sobre el concepte adolescent-jove
11:15 Pausa
11:45 Taller: El treball diari amb els joves. Tres aspectes diferents de la nostra intervenció, amb la participació de:
. Manuel Cortés, SIJ Punt Nord de Martorell
. Xavi Martínez, Servei de Joventut. Equipament Juvenil GRA. Ajuntament de Granollers.
Santi Ferrando i Núría Perelló. Districte Jove. Servei de Joventut i Lleure Infantil. Ajuntament de Terrassa.
14:00 Comiat a càrrec de Montserrat Arboix, coordinadora en matèria d'Educació, Igualtat i Ciutadania

Etiquetes:
jornades