Bones pràctiques: el paradigma de l'oci

dimecres
Març 2015
Data de finalització: dimecres, 25/03/2015 - 20:00

A l’Aula Segimon Serrallonga de la Universitat de Vic (C/ de la Sagrada Família 7, VIC)

L’oci és el temps lliure en el qual la persona dedica un temps determinat en realitzar, de manera autotèlica i lliure, una activitat. I, concreament, l’oci juvenil és aquell enfocat específicament a les persones joves i en podem trobar de molts tipus i amb moltes finalitats diferents.

En aquesta jornada, es presenten tres projectes que estant relacionats amb l’oci de maneres diverses, amb dinàmiques alternatives, que busquen la coordinació entre municipis, la gestió d’activitats d’oci promocionades pels joves i la prevenció com element clau en aquest context.

Amb els projectes Bus Nit, Carretera i Manta i Energy Control + ponència-tertúlia especial a concretar.

+ informació
enllaç al formulari d'inscripció

Els projectes que es presentaran en aquestes jornades, formen part de la plataforma de bones pràctiques en l’àmbit de la joventut que impulsa l’Associació Catalana de Professionals de les Polítiques de Joventut (AcPpJ) amb la col·laboració i suport de la Direcció General de Joventut (DGJ) i l’Àrea d’Igualtat i Ciutadania de la Diputació de Barcelona. Aquesta plataforma és un projecte i una eina col·laborativa per fer xarxa a favor dels professionals de les polítiques de joventut. Busquem, observem, analitzem, triem i expliquem propostes d’intervenció que poden actuar com a referents positius per al nostre sector.

www.joventut.info/bonespractiques