Ja està en marxa l'exposició Després de l'ESO... què?

S’apropa el moment en què molts i moltes joves han de decidir què faran després de l’ESO. Per ajudar-los a prendre la millor decisió els municipis realitzen diferents activitats d’informació i assessorament i des de l’Oficina del Pla Jove es posa en marxa l’exposició Després de l’ESO... què? i tots els recursos que l’acompanyen.

L’exposició és itinerant i consta de 7 mòduls amb una breu explicació de les opcions disponibles, a més d’un web amb informació més detallada tant de les opcions com dels centres, un joc interactiu i un vídeo amb entrevistes a joves que expliquen les seves experiències.

Guies informatives en 6 idiomes i assessorament especialitzat

Per aquest 2012 ja han demanat l’exposició 27 municipis. Acompanyen l'exposició guies en format paper amb informació més ampliada amb l'objectiu de donar suport també a les famílies, part important en la presa de decisions que han de realitzar els i les joves de 4t d’ESO.

A més de l’exposició, l’Oficina del Pla Jove posa a disposició dels municipis l’activitat packESO, un altre recurs per complementar-la. El packESO consta de sessions informatives impartides per professionals especialitzats en l’orientació acadèmica i curricular. Aquesta activitat és gratuïta per als municipis.

Totes les propostes: l’exposició, les guies i les sessions de packESO es poden sol·licitar a través de la web: