Demà es presenta el Programa PIDCES curs 2012-2013

Demà, dijous 4 d'octubre a partir de les 9 del matí al Centre Francesca Bonnemaison, es presenta el programa PIDCES per al curs 2012-2013, una jornada de presentació de les novetats del programa i també de reflexió entorn la transició escola-treball i la tasca dels municipis en la lluita contra el fracàs escolar i l'ocupabilitat dels joves.

La ponència de la jornada serà a càrrec de Montserrat Oliveres, psicòlogia, orientadora i directora d'Educaweb, que ens parlarà del paper de l'orientació acadèmica en la continuïtat dels estudis i en les oportunitats d'ocupabilitat.

També comptarem amb experiències municipals en l'àmbit de la transició escola-treball:

• L'ajuntament de Vic presenta el programa de suport als centres educatius i a l'escolaritat que desenvolupa en els cursos de 3r i 4t d'ESO.
  • El Consell Comarcal del Maresme presenta la seva xarxa de transició escola-treball i la tasca de coordinació que realitza amb els municipsi que participen.
  • I l'ajuntament de Pineda de Mar presenta el seu Dispositiu Local d'Inserció i la tasca d'orientacio acadèmica i laboral que desenvolupa.

Encara és oberta la inscripció!