Concursos per a joves

* Tú sí que vales
L’Ajuntament de Santa Margarida de Montbui, dins dels actes de la setmana de la joventut’13, organitza un concurs similar al programa Tú sí que vales..., amb un premi de 500 € pel guanyador.

Consulteu el cartell seguint aquest enllaç.

* Concurs de video per mòbil: MobilPet
Tens un gos que sap portar el diari? O bé un gat que obre portes? Grava’ls en video i fes-los famosos. Pots guanyar una tablet!!
Aquest concurs està inclòs en el programa Manresa Jove 2013 i  forma part de la campanya de tinença responsable d’animals.

Consulteu les bases del concurs seguint aquest enllaç.

* Pintura mural per al Casal de les Escodines
T’agrada pintar ? Tens ganes de publicar la teva obra? Immortalitzar-la en una paret? Doncs no ho dubtis, presenta la teva creació al Concurs de pintura mural per al Casal de les Escodines!!!

Aquest concurs està inclòs en el programa Manresa Jove 2013. Consulteu les bases del concurs seguint aquest enllaç.