Conversant sobre els reptes de ser jove avui a Matadepera

Aquest és el vídeo on es recull la conversa mantinguda entre 6 dels 8 joves que viatjaran a Mulhouse i l'alcaldessa i el regidor de joventut de Matadepera al voltant del tema escollit per a la trobada europea: « Etre jeune aujourd’hui, quels défis ? ».

La Diputació de Barcelona, representada per l'Oficina del Pla Jove, conjuntament amb l'Ajuntament de Matadepera, participen en el projecte Engagement et participation à la citoyenneté locale et européenne finançat per la Unió Europea en el marc del programa Erasmus+. Aquesta acció està liderada l'Ajuntament de Mulhouse (França) i compta amb la participació de joves de 18 a 25 anys amb alguna habilitat artística provinents d'Alemanya, Polònia, Itàlia, Romania, Bèlgica, Letònia, Grècia, Espanya, Suècia, França i Catalunya.

Etiquetes:
Europa, Erasmus+