La Generalitat destina 2,4 milions d'euros a crear una xarxa d'impulsors de la Garantia Juvenil

El Departament d’Empresa i Ocupació, a través del Servei d’Ocupació de Catalunya (SOC), destina 2.432.000 euros per crear, a partir de 2015, una xarxa de 76 impulsors de la Garantia Juvenil arreu del territori català. Aquesta iniciativa s’emmarca en el pla de Garantia Juvenil 2014-2020, posat en marxa a Catalunya aquest últim trimestre de l’any i que compromet l’administració a facilitar una oferta de formació, pràctiques, feina o assessorament en emprenedoria a persones d’entre 16 i menys de 25 anys (de 30 anys en el cas de persones amb una discapacitat igual o superior al 33%) abans que completin quatre mesos sense estudiar ni treballar.

Aquesta convocatòria, que pivota en la col·laboració entre el SOC, la direcció general de Joventut i les entitats locals (ajuntaments i consells comarcals), possibilitarà la contractació durant tot l’any 2015 de 76 joves. La seva missió serà la d’explicar el pla de Garantia Juvenil als potencials beneficiaris del mateix, amb l’objectiu final de fomentar que aquestes s’inscriguin en el seu registre i, per tant, compleixin amb aquest requisit obligat per a poder-se’n beneficiar (tota la informació es pot trobar al web http://garantiajuvenil.gencat.cat).

+ informació