Suport a la dinamització juvenil com a forma de participació: programa Obrim via

Us presentem el programa Obrim Via, l’objectiu del qual és millorar les competències dels i les professionals en matèria de dinamització juvenil, mitjançant la capacitació en estratègies de dinamització basades en la creació d’un vincle socioeducatiu amb les persones joves.

El programa consta d’una formació* en dinamització i participació juvenil per a professionals de joventut amb l’objectiu que adquireixin els elements clau per dissenyar una estratègia en dinamització i participació juvenil per afavorir el vincle amb la gent jove en els seus territoris. La formació consta de tres sessions de treball i, una quarta, per aquells municipis que vulguin iniciar posteriorment un procés d’assessorament (veure programa adjunt).

Un cop acabada la formació, els municipis interessats tenen la possibilitat de continuar rebent assessorament per dissenyar, planificar i implementar un projecte de participació i adquirir les eines i els coneixements necessaris per desenvolupar aquesta tasca.

Informació pràctica:

• DIES: Dijous 14, 21 i 28 de març de 2019.
  • HORARI: 10 a 14h.
  • LLOC: L’Aula de la Direcció General de Joventut, C/ Calabria, 147. Barcelona.
  • DURADA: 14 h. repartides en 3 sessions de quatres hores i una quarta sessió de dues hores.

Inscripció

Podeu inscriure-us aquí. El període d’inscripció finalitza el 11 de març de 2019

*Places limitades a la formació;

** Es lliurarà certificat de formació a les persones que hagin assistit a totes les sessions

Us hi esperem!